سیستم کنترل توزیع شده (DCS)

سیستم DCS  و FCS

شرکت پارس کنترل پیشرو، با گردآوری تیمی حرفه ای از مهندسان متخصص با تجربیات گسترده در زمینه  DCS و FCS  امکان اجرای پروژه در صنعت و حوزه های مختلف را دارد.
از جمله خدمات این شرکت در حوزه DCS می توان به طراحی، برنامه نویسی، مانیتورینگ، شبکه فیلد باس، ارتباط بخش های مختلف با DCS ، تهیه مدارک مهندسی، تامین و مشاوره و مهندسی ابزاردقیق اشاره کرد.
برند های مختلف در بازار رقابتی DCS قابلیت ها و گزینه های مختلفی را ارائه می دهند. بنابراین، ما در پارس کنترل پیشرو، برندهای بنام در بازار مانند SIEMENS، ALLEN BRADLEY، YOKOGAWA، ABB، SUPCON (به عنوان نماینده مستقیم)، … را با در نظر گرفتن خواسته ها و محدودیت های کاربر نهایی پیشنهاد می کنیم. همچنین امکان انجام پروژه با برندهای مورد تایید کارفرمایان محترم نیز، قابل اجرا می باشد.
به منظور برآورده ساختن نیازهای مشتریان محترم، تیم مجرب بخش راه اندازی و پس از فروش ما به صورت 24 ساعته آماده خدمت می باشد. همچنین شعبه های خدمات پس از فروش مختلفی در سراسر کشور داریم که زمان حضور ما در سایت را به حداقل می رساند. با این تیم قدرتمند می توانیم خدمات پیش راه اندازی، راه اندازی و پس از فروش را به مشتریان خود در سراسر کشور و منطقه ثابت کنیم.

 

 

Start Typing